Aaah, btw!

Jag glomde namna det basta. Jag bara sag det daliga nu bara for att jag inte hittade sa mycket klader.
Vi var inne i en affar som hette New Look och jag holl pa att svimma nar jag sag alla snygga skor som
fanns dar inne. Det var huvudsakligen en kladaffar men dar fanns sa mycket snygga skor och jag
tycker nasta att det ar battre an klader. Jag kopte inga men jag tankte bara visa nagra av dem sa ni
forstar vad jag menar med att jag nastan svimmade..
 
      

Ni lagger ju marke till att allihopa ar hogklackade. Men visst ar det vall sa att hogklackat ar snyggast?
Jag gillar det riktigt mycket i alla fall. Men det som jag blev sa forvanad over nar jag sag alla skor
var att det fanns sa manga modeller. Ni ser den sista skon tex.
Den fanns med jatte hog klack och open ta, den ni ser pa bild, ballerina,
open ta och bara ett spanne vid halen. Helt oroligt bra! Tank om man ar som min mamma tex.
Hon tyckte ocksa att denna skon var jatte fin och tycker det ar jatte fint med hoga klackar men hon
kan som manga andra inte ga i det och hur bra ar det da inte att den finns som ballerina ocksa.
Sa borde fler skoaffarer ha det tycker jag.

Nu sa borjar det dofta gott har i huset. Det ar min kara far som ar kocken ikvall.
Kycklingfie och klyftpotatis. Oh jag langtar. Det kommer bli jatte gott. Jag ar super hungrig nu
efter varan shopping dag som det egentligen inte blev... For min del i alla fall..
Men strunt i det nu. Nu ska jag ner till dem andra och njuta av god mat och fint sallskap.
Vi hors ikvall kanske. Ha det bra denna fredagkvall och skot om er.


Kommentarer
Postat av: ronja

de blommiga utan tå därfram, är min favorit! :)

2008-09-13 @ 16:00:24
URL: http://ronjis.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0