Akupunktur

Jag lovade ju att jag skulle skriva igår när vi kom hem från repet men det blev ju inte så för internet funkar inte där hemma, jag håller på att bli galen! Låter kanske rätt överdrivet, men man blir ändå irriterad.
Repet i alla fall, det gick sådär ska jag villigt erkänna. Vi tramsade lika mycket som vi brukar göra fast Jonas var med. Han blev lite irriterad på oss.
Jag har kommit på hur en död råtta ser ut!
Råttan, råttan, råttan, råttan!

Ja, jag behöver inte säga mer. Men kul det har vi i alla fall ihop.

Annars då, nu har vi en tråkig svenska lektion. Egentligen ska jag leta fakta om akupunktur och jämnföra det med spikmatta men jag orkar verkligen inte! Jag måste blogga först i alla fall. Skriva av mig lite.. Eller mycket..

Nu är det fyra dagar kvar till jag ska klippa mig och jag har inte bestämt mig än. Jag har fått ett förslag till nu av Sara. Pink i hennes senaste video So what. Jag hittar inga bilder på henne i den frisyren men jag litar på Sara att den är snygg.

På onsdag åker jag och familjen iväg för att hälsa på moster Nina i York i England. Det blir bara en kortis. Det vill säga: onsdag-söndag, men det ska bli skönt att komma iväg. Nu får jag snacka engelska också. Sen känner jag på mig att det kommer bli rätt mycket shopping och det är ju rätt så nice.

Nej nu ska jag leta upp den där löjliga faktan om akupunktur. Önska mig lycka till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0