Ännu mer studenttrams

Goddag på er läsare! Tröttheten är fortfarande kvar i mitt huvud. Eller var den nu sitter.
I hela kroppen skulle jag vilja säga.. Jag sa att jag skulle gå och lägga mig tidigt igår
så jag kunde ta igen alla timmar som jag missat men det gick ju bra.. Verkligen.
Nej jag ska försöka lyckas med det lite bättre ikväll. Vi får se hur det slutar.. Det blev
inget prov idag heller, vår lärare är fortfarande sjuk och kommer inte på hela veckan.
Härligt på ett sätt men väldigt irriterande på ett annat..

Vi busade i skolan idag igen, givetvis och jag Maria. Det är vi som håller låda. Idag
använde vi de stora blommorna för att skrämma folk, vi satte in dem på det två toaletterna
som vi har nere på omvårdnad. När någon kom för att öppna dörren hoppade dem till..
Haha fruktansvärt kul! Sen så la vi ett gap i toastolen också. Haha, låter konstigt men jag
tog faktiskt en bild för att kunna demostrera hur vi gjorde. Tyvärr var det aldrig någon som
gick på toa men vi ska nog göra ett nytt försök imorgon. Haha. Vi är riktigt jävliga nu!
Här kommer bliden. Haha gissa om man hade fått en chock om man lyfter på locket och
är riktigt nödig så ligger där en käft och gapar efter dig i stolen.

Kommentarer
Postat av: ronja

jag hade kissat ändån och tyckt synd om personen som skulle ta upp den sen istället ;)

2008-09-24 @ 18:42:45
URL: http://ronjis.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0