Äntligen fredag!

Idag är en underbar dag! Jag är på strålande humör och solen skiner och allt. Plus att det faktiskt är fredag.
Vi åt på graffiti idag igen. Det är nästan lite sjukligt men jag tror nästan att vi alla har blivet
beroende av det.. Jenny skickade precis ett sms, hon har hämtat ut våra biljetter till morgondagen.
Jag säljer min akustiska gitarr på måndag för 800 kr. Det känns riktigt skönt att få lite extra pengar.

Nu så tror jag att jag bestämt mig för att åka in till Rasmus. Han ska nog på fest ikväll och
jag känner att jag vill följa med, jag orkar inte sitta hemma en fredag kväll. Det har jag gjort
för många fredagkvällar nu. Så jag får nog hoppa i duschen nu om jag ska hinna.
Den går om exakt 40 min. Vi hörs kanske senare om jag skulle ångra mig.
Ha det bra läsare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0