Att ta hand om sig själv är lyx.

Det tycker verkligen jag. Man måste kunna unna sig själv.
Hade jag kunnat ta ett varmt, långt bad ikväll hade jag gjort det för länge sen
men vi har bara en toalett nu för vi renoverar badrummet.
Men i alla fall, imorgon ska vi fotas med bandet.
Vi ska göra en affisch som vi ska ha nere i vår egna replokal.
Det gör nog att man vill lyckas ännu mer.
Men ikväll så har jag tagit hand om mig själv. Jag har lagt ansiktsmask,
färgat ögonbryn/fransar, målat tånaglar och sånt mysigt.
Jag tycker faktiskt detta är lyx, det är därför man inte ska göra det så ofta.
Jag älskar att göra sådana här saker med mig själv, till mig själv och framför allt För mig själv!

Vi får se hur det går imorgon. Det ska bli kul i alla fall. Nu hoppas vi bara på bra väder annars blir
det nog inget av det. Man är så beroende av vädret om man ska göra en sådan här sak. Jag saknar
redan sommaren! Jag tar en Mobil bild på oss imorgon också så ni får se hur det blir. Vi tänkte att vi skulle
härma Sahara Hotnights faktiskt (förutom att vi kommer bli snyggare) Ni har säkert sett deras video
Cheek to cheek, den är ju svart och vit och dem har på sig vissa detaljer eller accesoarer som är i färg
och det tänkte vi också att vi skulle göra. Så jag tänkte vara svartklädd då och sen ha mina rosa jacka som
jag köpte på H&M innan jag åkte till England. Det kan nog bli snyggt. Bilder kommer som sagt.
Nu ska jag skölja av färgen från mina bryn. Ha en fortsatt trevlig kväll läsare. Det blir sängen för min del sen.
Heja Althea Passion!

Kommentarer
Postat av: Nina

Wow! Hot chicks or what!

2008-09-25 @ 15:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0