Meningen med livet var 44

Jag tror att manga lider av samma syndrom som jag gor. Att nar kl borjar ga mot de lite senare
timmarna sa vill man garna skratta, och man skrattar garna mycket och at allt.
Nu ska jag beratta pa vilken otrolig barnslig niva jag, syrran, mamma och moster lag pa ikvall.
Hur ska jag forklara detta? Ni vet om en person borjar skriva pa ett papper, bara en mening kanske
Pelle gick till skolan och han snubblade over en....
Sedan lagger man nagot over det man skrivet och sager till nasta person vad man skrivet,
fast bara det sista ordet da forstas, och sen ska denna personen da forstsatta pa historian
och detta kan ju saklart bli valdigt roligt eftersom det hanger inte ihop nagonstans 
Detta holl vi pa med i sakert en timma och jag tankte nu redovisa nagra av vara verk.
Glom nu inte bort det har syndromet som jag namnde i borjan pa texten. Alla ar valdigt barnsliga. Men kl
ar ocksa halv tolv. Har kommer dem i alla fall

Jag var ett ensamt barn, lite grand som en varg i en semla, fast vad jag egentligen menar ar
att man inte kan kissa pa en sadan toalett. Det ar bara man som kan
stoppa snoppen mellan benen. Men om man inte har nagon snopp da, skrek Lisa.
Aj, du kan inte riva mig i fjaset, Pelle det gor ju ont vet du vall? Vi har pratat om det dar
prickarna irriterade mig verkligen! Jag tycker battre om rosa och kul saker som
att shoppa, besoka slott och sist med inte minst halsa pa syster och moster

Vi tar en till...

Ett glas vin, kanske tva till och med, sa Maria och hoppade glatt i sangen och slappte en liten fjart som luktade
tollen illa, han tog en snapps och sen gick han och
klia mig i skrevet, men det var ju inte sa lampligt for drottningen var dar och hon sa:
Detta ar inte okey, man far inte kissa pa en sadan fin, akta matta, den har vi ju kopt i
fiskaffaren. Jag luktar bara rakor. Jag maste tvatta mig. Jag ska bara
bajsa men vi hors i skolan imorgon. Hej da.

Jag kan forsta om ni tycker att det ar fruktansvart lojligt men vi hade jatte roligt!
Jag kan ju anda passa pa att papeka att det var mestadels Alice som skrev dem sakerna om
fis, bajs, kiss och likande.. Inte alla, tro inte att jag bara skyller pa henne, men hon ligger bakom dem flesta.

Nu sa ar det nattedags. Shopping imorgon. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0