Bilder från England

Ja precis, nu när jag är hemma i Sverige igen och lagt in bilderna på datorn så här kommer några st.
 
 
 
 
 
Detta är långt ifrån alla bilder men jag orkar inte lägga upp fler. Ni har fått sett det viktigaste i alla fall..
Det som jag har skrivit om i bloggen finns med här bland bilderna. Jag vet att moster skulle läsa min blogg för jag
gav henne adressen så om du läser detta nu moster så vill jag tacka för en jätte trevlig weekend.
Jag saknar redan England och jag saknar ditt och Martys hus. Och det var verkligen inte fult. Det var super mysigt!

Kommentarer
Postat av: Nina

Hej!!!

Visst har jag last din blogg, den ar 'mint' som man sager har over! Huset ar valdigt (valdigt!) tyst sen ni akt hem...lova att snart komma tillbaka! Vill garna sjunga lite mer till ditt ljuva gitarrspel!

Kor forsiktigt i det annalkande hostvadret.

Vi hors snart igen

pusspusspusspusspuss

Nina xxxxx

2008-09-17 @ 13:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0