Det funkar!

Wohoo datan funkar igen! Det är knasigt. Igår kunde man inte gå in på internet och folk kunde inte ringa hem till oss men nu är allt som vanligt igen. Konstigt. Rasmus följde med mig hem idag. Han diskar just nu. Jag lyckades övertala han till att göra det för sen ville han låna datan en timme eller två så att han kunde spela.

Jag är spänd också. Jag går bara och väntar på att det ska plinga till i min mob.
Idag när jag skulle hem hade jag följe med Sara, hon skulle till Fia för att faktiskt bara göra henne sällskap men sen ville Fia exprimentera lite med hennes hår hade hon sagt. Jag sa till Sara att hon kunde klippa sig men det ville hon inte..
Ungefär en tim efter jag och Sara sagt hej då till varandra ringer min telefon. Det är Sara som berättar att hon klippt sig så kort i nacken det bara går och att hon hade lagt lila slingor på ena sidan. Sara var så galen och uppspelt när hon berättade det så jag kunde varken uppfatta vad hon sa eller hur håret kommer att se ut. Men hon lovade att mmsa en bild när hon var färdig där så jag sitter bara och väntar på den nu. Jag kommer att lägga upp den här sen. Jag känner på mig att det kommer vara riktigt snyggt!
Vi har bestämt oss för att bojkotta studenten, alltså inte strunta i hela studenten men vi har alltid sagt att vi ska ha långt hår på studenten, men det är slut med det nu. Både jag och Sara tycker det är så himla mycket snyggare med en kortare frisyr. Så nu struntar vi i vad allt med "långt hår till studenten" heter.
NU KLIPPER VI OSS!

Kommentarer
Postat av: Sara

KORT HÅR FTW! vilken jävel kom på att man måste ha långt hår ? jag pallar inte. man vill ju vara sexig i en kort rufsig frisyr ! så jävla najs

2008-09-05 @ 16:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0