En egen replokal

Jag är fortfarande hemma. Fråga mig inte varför. Jag är bara så kass. Sitter man för länge i duschen så
får man ju faktiskt skylla sig själv. Ah, jag blir så sur på mig själv! Ajja det får väll bli en lugn fredag
kväll då..Jag får trösta mig med att det blir konsert imorgon. Det är ju rätt fint faktiskt.

Jag glömde berätta en sak innan som också gör att det är en ganska så fantastisk dag..
Idag så tog vi en titt på vår replokal som förmodligen blir vår i början på Oktober, trodde Marcus.
Den så jätte fin ut och vi får inreda den som vi vill. Fast vi ska ju dela den med ett annat band också så
vi får kanske höra med dem först. Jag tror inte dem är så pigga på rosa väggar? Haha!
Vi har ju pratat länge om att vi ska göra en affisch på bandet. Då är det väll ett ypperligt tillfälle att göra
det nu och sen sätta upp den på väggen nera i vår egna replokal. Gud vad härligt det känns!
Nu kan vi repa vilken tid på dygnet vi vill, den är vår och vi bestämmer tider och dagar själva. Riktigt skönt!
Om man skulle varit på lite festligheter i stan och inte kommer hem eller inte har någonstans att sova så
kan man bara gå till markan och ner och lägga sig i replokalen. Detta är ju inget man planerar men det kan
ju vara skönt att veta om tillfället faktiskt skulle komma. Haha!

Nej nu ska jag äta god mat. Pappa har lagat köttgryta och klyftpotatis. Mums!
Här får ni en bild på mig från idag. Gud vad roligt vi hade!. Speciellt Sara. Haha


Kommentarer
Postat av: Sara

jag pissade på allvar på mig ! haha

2008-09-22 @ 21:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0