Faktiskt

Sa kan jag bli riktigt irriterad pa vissa folk som uttalar sig nar dem inte har nagon koll..
Da kan dem lika garna halla tyst. Jag lasar Blondinbellas blogg och jag tycker den ar intressant.
Jag laser den varje dag av ren slump, likadant som jag besoker min billdagbok eller skriver i min
egen blogg sa besoker jag ocksa blondinbellas blogg.. Jag tycker att manniskan ar smart och det
som irriterar mig mest ar nar folk uttalar sig om henne..Visst man kan inte tycka om alla personer
men att saga att tjejen ar dum och blast ar fel. Sa fruktansvart fel.Tjejen engagerar sig i vissa saker
som inte manga i hennes alder skulle varken orka eller hitta tid over till att gora det.
Hon vill samla in pengar till kvinnojourer, hon vill hjalpa folk som har det svart med bulimi/anorixi
Jag sager detta, tjejen ar smart. MVG i stort satt alla amnen. Hon skulle kunna hoppa av skolan nu och
leva pa inkomsterna pa sin blogg med tanke pa dess varde men hon fortsatter i skolan med hopp och drommar
om att bli en framgangsrik advokat.. Och vet ni vad? Jag tror, fan i mig, rent ut sagt! Att hon kommer klara
det utan nagra som helst problem. Med den drivkraften, sjalvsakerheten och viljan sa klarar hon det latt!
Jag blir verkligen inponerad av henne. Jag hade ocksa mina asikter om henne innan men dem har
andrats valdigt mycket kan jag saga. Kolla bara allt hon tar till sig och allt hon haller pa med.
Hon driver foretaget Bellme som det gar bra for, hon ar ledamot i MUF Norrmalm.
Jag kan nog personligen saga att varken jag eller nagra av mina vanner skulle lyckas med nagot sadant.
Varfor sager man sen att man hoppas att hon ska brinna i helvetet? Jag forstar verkligen inte det!
Tjejen gor ju en massa bra saker. Vad ar det som hon gjort for att hon ska fortjana det?..
Jo for personer tycker att hon ar en snobbig overklass tjej som levt pa sin pappas pengar i hela sitt liv.
Men nej, jag koper inte det. Hon gor ju grejer som hon brinner for, kommer pa saker sjalv, engagerar sig
i saker som intresserar henne.. Hon tjanar sina egna pengar som alla andra gor..
Oh, jag skulle kunna namna massor men jag blir bara sa forbannad. Alla har ratt till att tycka vad dem vill
men jag tror nog att manga, absolut inte alla men en stor det av dem som tycker sa har om Blondinbella
ar nog valdigt avundsjuka for dem hade nog garna bytat plats med henne. Jag kan saga att jag aldrig hade
velat gora det. Men tjejen ar verkligen smart Det ar hon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0