Give me Saturday

Godmiddag! Jag har precis varit ute och gått med Malte.
Solen skiner och det är helt fantastiskt väder ute!
Igår var ju Rasmus här och vi hade jätte mysigt.
Vi tittade på film och åt en massa godis.. Han åkte hem
för en stund sen. Hans bror Robin fyllde år igår och idag ska
han firas så jag har lite dåligt samvete att jag inte kan vara där,
jag har ju faktiskt lovat mina kära vänner att jag ska med till björket.
Jag tänker inte boka av det denna gången. Denna gången räknar
dem med mig.. Haha! Snart ska jag och pappa ut och övningsköra.
Fast jag vet inte om jag vill köra nu egentligen. Jag känner mig lite,
vad ska man säga? Uppstressad på något vis. Då vågar jag inte
sitta bakom ratten för då kommer jag bara bli sur på pappa och det
vill jag inte riskera.. Vi får se, han ska ändå ner till Tyringe så jag följer
med i alla fall men jag har sagt att jag lovar inte han att jag kör.

Björket ikväll i alla fall. Jag känner inte för det nu. Men så brukar jag
alltid vara. Det kommer senare, när man börjar göra sig fin..
Det ska i vilket fall som helst bli jätte roligt att få gå ut med mina tjejer.
Det var alldeles för länge sen sist! Nu kallar pappa. Vi hörs sen.
Ni får en festar bild på mig och Sara eftersom det är hon som har
tjatat om jag ska följa med och hjälpt mig med klädval vilket inte är
färdigt än. Hon måste hjälpa mig mer! Haha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du följde ju med och det blev en riktigt bra kväll! haha kläderna löste ju sig till slut :p allting blir bra med backslick.

2008-09-28 @ 19:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0