Goda dofter

Ikväll tippsade mamma mig om en sida som jag tycker det är konsigt
att jag inte upptäckt eller hört något om innan. parfym.se en sida med
både parfymer, hudvårdsprodukter och smink. Och det bästa;
det är mycket billigare än på andra ställen, om jag ska tro på vad min kära mamma säger.
Hon har sagt att hon kollat och jämnfört på flera ställen men att denna sidan ska ha det billigaste.
Men det är nu jag kommit på var hon har fått alla sin parfymer ifrån.
Det är jätte ofta hon kommer hem med en ny parfym eller att det bara står någon där på badrumshyllan.
Hon beställer dem över internet! Haha! Men hur som helst så passade detta mig utmärk.
Jag behöver nämligen någon ny doft nu. Jag fick Paris Hiltons Can Can i julklapp men den
var så vansinnigt god så den är snart slut! Men jag tror jag ska klicka hem Ralph Laurens Hot.
Den är verkligen super god! 
                                              
Vilken är er favoritdoft?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0