Godkväll

Jag, Rasmus, pappa och Alice sitter och tittar på film.. Jag tror vi går och lägger oss snart.
Fredagarna brukar jag vara jätte trött. Lördagar är verkligen mycket mycket bättre!
Jag var faktiskt ute och tog en promenad innan idag. Den var inte så läng men det var en
promenad i alla fall. Ska nog ta en imorgon förmiddag också så är man kanske lite piggare
och orkar hålla igång längre imorgon. Det tycker jag låter som en bra idé. Nu så börjar
filmen igen. Efter den är slut blir det sängen. Godnatt ha en fortsatt trevlig kväll. Vi hörs imorgon.
Ni får en bild som jag tog när jag var ute på promenaden idag. Nu är verkligen hösten här!
Kolla på alla löv och alla vackra färger! Nu blir det sängen. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0