Godmorgon.

Det blev inget inlagg nar jag vaknade for Alice min lilla syster hade lagt beslag pa datorn.
Jag vaknade istallet av att moster Nina knackade pa min dorr och kom in med en kopp varm choklad.
Vilken service. Jag trivs redan jatte bra har! Nina tog precis en bild pa mig.
Jag ser riktigt inne ut i det jag gor. Riktigt proffsigt ser det ut.
Jag fosokte forklara for pappa innan varfor jag sa garna vill skriva i min blogg. Han forstod inte det riktigt.
Men jag hade inte raknat med det.
Jag har precis atit frukost och det var jatte gott! Varm choklad och toats. Underbart!
Vi ska snart till slottet sa det blir inte sa mycket mer i detta inlagget.
Jag har i alla fall sovit underbart bra inatt. Jag brukar sova oroligt nar jag sover forsta natten pa ett nytt stalle
men inatt, konstigt nog sa sov jag jatte bra! Det var skont. Jag behovde verkligen den somnen.
Nu ska jag ga och gora mig klar. Vi hors nar vi kommer hem.
Som ni forstar sa tar jag ju en hel dros med bilder men jag tog inte med mig sladden sa jag kan inte
lagga over dem, utan alla bilder fran denna helgen kommer nar jag kommer hem.
Ha det bra sa lange. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0