Gummistövel.

Vilket löjligt namn egentligen. Men det finns faktiskt inte bara fula gummistövlar.
Själv äger jag bara fula men det betyder inte att det faktiskt inte finns snygga stövlar.
Om man nu ska ner till ån som jag ska så känns det rätt så rätt att ha gummistövlar på sig.
Jag är rätt så klantig av mig så jag kommer säkert trilla i vattnet. Men kolla bara
på dessa stövlarna. Dessa stövlarna gör att "gummistövlar" får en helt ny innebörd!
Dessa har man inte bara när det regnar ute utan annars också.
Dem är ju as fräcka! brandos.se kommer dem från båda två. Man kanske borde klicka hem dem.
Under tiden så ska jag försöka övertala mamma att låna ut sina till mig. Hon har ett par super snygga
svarta med rosa blommor på. Men det är nog lönlöst. Dem ska ju hon ha. För mig så får det väll bli
dem där gamla vanliga fula gröna stövlarna. Jag kör hellre på gympaskor.
Nu ska vi ner till ån i alla fall. Ha det bar läsare. Kram på er!

 

Kommentarer
Postat av: Malin L

Skönheten sitter väl i betraktarens öga.

Skulle därför vilja se en bild på dina s.k fula stövlar. Jag tycker gröna stövlar är kultigt.

2008-09-06 @ 21:43:40
Postat av: Louise

Mycket sant.

Men sen och andra sidan så tycker jag verkligen att dessa gröna gamla stvövlarna är riktigt fula.

För mig så blir det dessa nya lite mer moderna stövlarna om jag ska ut i naturen och det är blött ute, mycket hellre än dem gröna.

2008-09-06 @ 23:01:00
Postat av: Malin L

Får jag se en bild på dom gröna !?!

2008-09-07 @ 18:03:50
Postat av: Louise

Haha varför? Du vet väll hur dem gamla vanliga gröna ser ut?

2008-09-07 @ 20:03:08
Postat av: Malin

Jo , men jag tycker ju att gröna är snygga, ås jag tänkte om du hade nån spec. variant eller märke som faktiskt var fula. Jag har ett par gröna och de är faktiskt fina :-)

2008-09-07 @ 21:35:16
Postat av: Louise

Okey, det tror jag säkert. Alla har olika åsikter och min personliga åsikt är att jag tycker att dem är fula. Jag har inte någon speciell bild på dem.

2008-09-08 @ 10:24:57
Postat av: Malin

Du kan väl fota dem !!

Om du mailar mig en bild på dina, mailar jag en bild på mina, så får jag se om du tycker mina är fula

2008-09-09 @ 17:59:57
Postat av: Malin

Du kan väl fota dem !!

Om du mailar mig en bild på dina, mailar jag en bild på mina, så får jag se om du tycker mina är fula

2008-09-09 @ 18:00:12
Postat av: Louise

Haha men orka. Vi kanske inte ens menar samma stovel. Jag ar i London nu och tanker inte fota mina stovlar nar jag kommer hem heller. Men du kan ju garna maila dina sa kan jag bara svara vad jag tycker om dem..

2008-09-10 @ 22:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0