Håret är borta!

Så sant som det är sagt. Jag är en helt ny människa, eller utseende mässigt i alla fall.
Håret blev jätte bra och jag är super nöjd. Jonna är verkligen proffsig.
Det blir ingen mer bild på mig än hur det ser ut där bak. Alla vänner ska få se det först.
Sen kommer det mer bilder imorgon. Imorgon ger vi oss av förresten.
Vi åker upp till mormor och morfar. Dem ska passa Malte.
Sen på onsdag åker vi kl 10:20 från Sävö flygplats i Göteborg.
Sen är vi framme i London redan kl 11:15. Det ska bli jätte spännande samtidigt som
jag fortfarande är jätte nervös. Men det kommer nog gå bra. Jag ska försöka att blogga 
och fota så mycket jag bara kan när jag är där. Vi har ju faktiskt tänkt att vi ska vara lite
kulturella någon dag, så det blir inte bara shopping. Haha! Nu ska jag umgås med min
pojkvän som jag inte träffar på en vecka sen. Haha stackars mig.
Jag är bortskämd när det gäller det. Eftersom vi går på samma skola så ses vi varje dag
när det sen då kommer sådana dagar där man inte ses alls, känns det extra jobbigt.
Här kommer bilden i alla fall.  Ganska kort i nacken. Ganska kort överhuvudtaget! Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Råttan

Det ser riktgit satans nice ut. Skönt att du är nöjd.

Fan jag visste inte att du skulle dra imorgon trodde de var på onsdag. Men du får ha de gött. Kommer sakna toresstråttan

2008-09-08 @ 22:23:23
URL: http://marianicklasson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0