Home sweet home..

Visst, visst säga vad man vill och visst jag må låta som den tråkigaste personen i världen.
Det är super kul att vara ute med sina vänner och äta och sätta sig och ta en cider
eller två men faktiskt inte en fredag kväll. Förlåt mig men jag är faktiskt som en
klubbad oxe på fredagkvällarna. Och ja, jag har faktiskt redan kommit hem och klockan är bara tolv.
Jag hade önskat att jag kunnat vara lite piggare på fredagarna men jag kan verkligen inte det.
Jag tycker att fredagarna är till för mys med familj, pojkvän, vänner eller bara lyxa till det med sig själv.
Tex lägga sig med någon bra bok och bara äta något gott eller krypa ner i ett varmt bad.
Lördagarna däremot, där snackar vi. Dessa lördagar, då kan man gå ut och slå runt.

Nog om det, vi hade jätte mysigt i alla fall. Fast jag har dock ätit för mycket så nu har jag lite ont i magen.
Det är faktiskt inte så konstigt. Det är jag i ett nötskal. Jag älskar mat och kan äta nästan vad som helst
och jag äter helst tills jag får ont i magen också. Jag måste verkligen lära mig att sluta äta när jag är lagom mätt.
Det är väl det man ska göra egentligen. Varför gör jag inte det?
Här kommer lite trevliga bilder på oss snygga tjejer från kvällen i alla fall.


Alicia, Sara och Fia inne på Cats.


Maria, jag och Carro inne på Cats.

Klockan kvart i tio fick vi reda på att det var gratis inträde på Kingan innan kl tio.
Så vi bad om notan snabbt, och sprang sen mot Kingan.
Vi satt inte där särsklit länge. Jag, Sara och Alicia drog hem. Men Fia, Maria och Carro
kände att dem ville fortsätta. Jag hade med gärna gjort det men som sagt så är jag så trött
på fredag kvällarna. Men tack för en super mysig kväll tjejer! Det får vi göra om igen när vi
alla har lite mer pengar och när vi har planerat lite mer vad vi vill göra efter vi ätit.
Själv ska jag springa till min säng och det känns riktigt frestande.
Hoppas att ni har haft en bra kväll. Godnatt och sov gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0