Humöret är inte på topp.

Vad är det med mig? Är det för lite sömn eller är det bara för att hösten verkligen är på ingång nu?
Jag har inte varit så här trött på så länge jag kan minnas! Jag är verkligen helt slut!
Försökte plugga lite innan och somnade hela tiden, flera gånger.. Jag måste nog äta något,
det kanske är en liten faktor som spelar in.. Det blev inget fotande idag heller. Jennys lärare hade
lagt beslag på kameran så nu blir det inga affischer förrän Carro kommer hem från Turkiet.
Lika bra kanske. Hoppas nu bara att gud (eller vem det nu är som styr) kan spara en liten dag till
oss där solen skiner. Mitten på oktober brukar ju inte vara någon höjdare när det gäller väder och vind.
Visst det kryllar av världens vackraste färger men det är kanske inte så kul att fotas ute om det regnar.
Nej, det är inget som vi kan styra över, vi får ta det som det kommer helt enkelt.

På tal om mat, nu har mamma gjort omelett. Det låter väll super gott? Jag ska äta lite så blir jag kanske
lite piggare och så får jag lite krafter till att öppna mina böcker.. Vi hörs senare och då kommer lite bilder
från Pompeji dagen som vi hade på Jacobsskolan idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0