I ett försök att vara lite nyttig.

God middag på er läsare! Idag sov jag faktiskt längre än vad jag brukar göra..
Undra varför jag var ju inte uppe så länge igår. Det var skönt i alla fall.
Till frukost idag åt jag havregrynsgröt och ett ägg.
En väldigt mycket nyttigare frukost än vad jag brukar äta.
Det blir gärna två mackor eller tre.
Jag ska verkligen försöka skärpa mig med maten!
Jag vill träna också, men inte på gym. Jag ska börja spara pengar sen ska
jag köpa crosstrainer för då kan jag garantera att jag hade tränat mycket.                                      



Jag vill inte lägga en massa pengar på träningspass som jag inte ens tycker är roliga.
Jag vill inte sätta mig på en buss i en kvart bara för att jag ska åka in och träna på
gymmet i stan där det kostar cirkus 200 kr i månaden.
Nej en crosstrainer ska jag ha, här hemma, i mitt eget hem och
jag ska spela min egen musik och jag ska träna tills jag stupar varje kväll!
Det finns faktiskt ganska så billiga sådana på Team Sportia.
Och faktiskt det viktigaste som nästan Alla hälsofreak säger:
"Glöm inte att träningen ska vara rolig"!
Det vill jag gärna leva upp till. Träna på gym var roligt men inte nu längre.
Jag vill träna i mitt eget hem med ett redskap eller en maskin som jag tycker är rolig. Punkt!

Nu ska jag snart ner till ån och fiska kräftor.
Vi ska ju fira kusin Ralf. Han vet ingenting så det ska bli extra roligt.
Härligt också att man får vara ute i friska luften hela dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0