I feel like a princess.

Haha nej men nastan. Nu ar vi i alla fall hemma fran en heldag pa slottet.
Det var nagot av det finaste jag har sett Howard Castle.
Som sagt sa kommer alla bilder sen nar vi kommer hem men det finns en
del bilder pa slottet om man googlar pa det. Har hittade jag en fin som ni
far halla till godo med sa lange.. Visst ar det helt fantastiskt fint?!

Marty guidar ju pa slottet men det gjorde han inte idag utan han guidade i ett
tempel som lag lite vid sidan av sa medan han jobbade sa bestamde vi oss
for att ga runt i slottet sjalva. Det var stort. Jag fragade Nina flera ganger om vi
verkligen varit i alla rum och det hade vi visst men det kandes inte som det.
Forutom de rummen som man inte fick besoka, det ar namligen en familj som
bor i detta slottet. Helt sjukt! Tank att fa vaxa upp pa ett sadant stalle.
Det hade jag garna gjort.
Nagot som faktiskt var lite komiskt var att runt om hela slottet gick dar jatte manga
pafaglar som faktiskt inte alls var aggresiva. Det sags ju att dem visst ska vara det.
Jag vet inte men pappa sa till mig flera ganger att jag skulle akta mig. Jag lockade
namligen med mig en fagel som foljde efter mig jatte lange. Han trodde vall att jag
hade nagot gott till han. Han posade jatte mycket for mig sa jag fick en del valdigt
fina bilder pa den. Det ar verkligen en fin fagel.
Ikvall sa ska Nina laga sin fete goda pizza! Stackars dem som inte atit den..

Nu sa sak jag nog vila en timme eller kanske tva. Jag blev ratt mor av detta.
Jag somnade i bilden medans mamma, pappa och Nina var inne och handlade.
Fast forst ska jag ga ner och kela med deras katt Jacob. Vi hores. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0