Ibland har jag mina ljusa studer.

Nu har jag faktiskt varit duktig. Vi har rätt mycket läxa till imorgon
och jag har varit väldigt aktiv denna timmen och gjort det mesta
utav sakerna som vi hade i uppgift att göra. Prov, inlämningar och
en massa små uppgifter. Det känns bra att gjort något. Jag har faktiskt
varit väldigt duktig hela dagen idag. När jag kom hem så övningskörde
jag med pappa igen och det gick toppen bra! Min första runda helt utan
motorstopp! Jag körde inne på torget i Tyringe där det var väldigt tajt med
plats men jag fixade det och jag körde "snyggt" som pappa sa. Sen har jag
hjälpt pappa med att måla lite inne i badrummet som strax är klart..
Det kommer bilder sen på resultatet.. Snart så kommer mamma hem
med en massa möbler! Hon och en jobbarkompis har varit på Ikea.
Det är riktigt nice. Nu så ska jag till min säng så jag är pigg imorgon
när vi ska ha provet. Jag vill göra bra ifrån mig. Vi hörs imorgon.
Godnatt med er. Kram. Så här trötta var jag och Sara i skolan idag.

Kommentarer
Postat av: Sara

sova på bänken ftw.

2008-09-30 @ 17:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0