I'll be back before you know it.

Gomorgon allesammans. Det ar en tidigt morgon men om den ar sa god, det vet jag inte precis.
Snart vantar tva timmar i en bil, sen tva timmar i en buss, sen tre timmars vantan for att sen
sitta pa ett plan i tva timmar, sen ungefar tva och en halv timme for att komma hem till Horja.
Bla. Det ar riktigt deppigt. Nasta gang vi ska hot sa far biljetten kosta mer sa man kommer narmre.
Jag orkar inte.. Vi ar nog hemma i Horja vid ett-tva inatt. Sa ska jag ovningskora imorgon.
Spannade att se hur det gar, det gick ju sa himla bra sist. Haha inte!
Nu ska jag kla pa mig och ata frukost sen bar det av. Tack for en underbar, rolig och en
mycket intressant, helg. Vi hors pa Mondag. Det blir nog inget inlagg nar jag kommer hem inatt..
Bye bye England

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0