I'm the escapologist

Hello you! Nu har jag beställt biljetterna till konserten på lördag. Nu taggar jag ordentligt!
Det ska bli jätte kul. Som sagt så var det länge sen jag och Jenny var på konsert ihop.
Det blir nog roligt. Jag lyssnar på The Escapologist nu, jag kommer nog bli trött på den
men den är ju så jäkla bra rent ut sagt! Nej på lördag blir det massa dans och party.
Här är en länk till youtube så ni kan lyssna på låten. Visst vill man bara dansa?
http://www.youtube.com/watch?v=qaO0miMBGvU

Annars ikväll då. Jag la mig för att "vila" när jag kom hem men det slutade ju givetvis med
att jag somnade och sov i två timmar. Så kan det gå, när inte haspen är på. Nej skämt å sido.

Jag fick en ganska så genial idé ikväll skulle jag vilja säga. Vad det är kommer jag avslöja sen
när jag pratat med resten av tjejerna i bandet. Så nu fick ni en ledtråd i alla fall.
Det handlar om musik.
Jag har sovmorgon imorgon, min mamma tror nog att jag skolkar för våra lektioner blir inställda,
lärare blir sjuka, håltimme, sovmorgnar osv, men jag skolkar inte, det är faktiskt så.
Nu så ska jag återgå till mitt ingenting göra. Kanske ska ta upp mina teori böcker.
Jag och mamma har bokat in massa kvällar vi ska övninsköra nu plus att jag bokade
sex st körlektioner idag på körskolan efter att jag övninskört.

Ha en fortsatt trevlig kväll läsare. Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0