Insane!

Okey vi ar tillbaka fran shoppingen och jag har daliga nyheter.
Dem som kanner mif val, vet att jag har ganska mycket problem
nar det galler pengar och liknande. Jag ska forsoka att inte overdriva
detta men jag tanker samtidigt vara arlig och saga att jag har faktiskt
lite problem med det och det ar absolut inget jag ar stolt over eller tycker ar roligt.
Om jag har planerat en dag till att shoppa da vill jag shoppa!
Som idag till exempel, shoppingen har uppe hos moster var det jag
sag fram emot mest, forutom att traffa moster da. Men jag langtade verkligen efter det.
Tank vad mycket klader jag kommer hitta nar vi aker over till England osv osv.
Ja ni fattar, och givetvis sa har jag ju forstorat upp detta sa jag hade ju varldens
forvantningar pa detta idag. Jag ska sluta ha forvantningar.. Det blir aldrig bra..
Det jag menar ar att om vi planerat denna dagen till shopping da sag jag framfor
mig att jag sprang in i en affar, ut ur en annan med massa klader..
Men nu har vi kommit hem och jag har tva kassar med mig.
Jag har handlat ett par byxor, en kofta och ett par oronhange.
Oh vad synd om dig tanker ni! Jag vet att jag ar barnslig men
jag tycker att det ar frustrerande. Har jag planerat en shopping dag
sa ska jag komma hem med handerna fulla av kassar. Inte tva st!

Skit samma, vi kanske skulle aka in imorgon igen.
Jag hittade en as fin svart skinnjacka pa Topshop.
Det var fran Kate Moss kollektion. Super snygg!
Kostade 70 pund och det ar typ de jag har kvar sa jag tankte
att om jag anda inte hittar nagot annat sa kan jag lika garna
lagga resten av mina pengar pa nagot vettigt som
jag verkligen kommer att anvanda och som jag tycker ar snyggt.
Visst ar den snygg? Det kanns som det ar vart att lagga pengar pa denna.
Den ar ju valdigt anvandbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0