It's all about finding the passion

Nu ar det sangdags. Vi har atit god mat och efterratt..
Sen har jag, Marty, Nina, mamma, pappa och Alice spelat gitarr och sjungt latar som
Yellow submarine, knockin on heavens door, blowin in the wind, the letter och massa andra gamla godingar.
Ikvall har jag nog nyttjat min engelska till max ocksa. Dem andra kvallarna har jag varit en ganska sa
stor trakmans och gatt och lagt mig tidigt eller sutti vid datan men ikvall var jag med, fran borjan til slut.
Visst ar det svart att kla in sina ord i engelska? Marty ar helt fantastisk pa att sjunga och spela gitarr.
Han har den mjukaste, skonaste och den mest unika rost jag har hort! Och att forklara detta for honom
pa ett satt som later bra ar inte sa latt, men jag hoppas att han forstod i alla fall...
I borjan ville jag inte spela och da borjade Marty att prata en massa om att har man en sadan stor passion
for nagot sa gor man det! Jag haller med till 110, men jag ar nog valigt blyg innan jag kommer igang med nagot.
Han undrade vad jag hade for ursakt att komma med. Och dem var usla allihopa. Men til slut tog jag gitarren
och letade fram latar som jag tyckte var bra och som jag kunde och som var nagerlunda latta.
Och sen spelade och sjong vi ett bra tag. Nar jag val kommer igang och allt slapper sa ar det nog svart att fa mig
att sluta. Jag hoppas att Marty tyckte jag var duktig i alla fall, men jag tror det i alla fall for han bad mig spela mer..
Och han har anda spelat gitarr i 30 ar.

Oron borjar komma tillbaka i magen.. Sakert bara for jag vet vad jag ska gora imorgon...
Inte flyga igen.. Det kommer nog ga bra men oron och radslan kommer alltid finnas dar.
Det kanns bara trakigt att man ska aka har ifran. Jag vill inte. Det har varit fyra underbara dagar och
jag vill vara har mer, mer, mer! Jag vill inte hem.. Det har varit sa kul att vara har och antligen fatt traffa
moster och Marty. Jag hoppas verkligen att dem kommer ner till min student. Det har vi pratat mycket om.
Godnatt med er. Vi hors imorgon. Vi landar nog i Sverige vid 21.00.
See you on Monday then. Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0