Jag är ett geni!

Förresten, jag kan vara väldigt genialisk ibland. Jag ska försöka att inte nämna det om pengarna
utan om något helt fantastiskt bra! Jag fixade Saras present idag med tanke på att hon fyller år
på måndag. Jag har frågat henne tusentals gånger vad hon önskar sig men jag har hela tiden
fått samma svar vilket är den vanliga frasen "Jag vet inte." Men igår när jag låg i min säng
kom jag på det, det bästa någonsin! Okey jag ska inte överdriva men det är riktigt bra och Sara
kommer gilla det. Hon kommer aldrig kunna gissa vad det är. Men hon kommer bli rätt glad när
hon öppnar och ser vad det är. Det är seriöst och oseriöst på samma gång, det är något hon kan
njuta av, inte så länge men för stunden. Haha, hon blir sur på mig för hon vill veta vad det är..
Men hon får vänta tills på måndag. Det ska bli super kul att ge henne det och få se hennes reaktion.

Kommentarer
Postat av: Sara

JAG ÄR SÅ SATANS NYFIKEN! haha vad fan kan det vara? längtar efter din present :D

2008-10-02 @ 21:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0