Kräftfiske

Nu är vi hemma igen. Det var super mysigt nere vid ån och vädret var kanon!
Vad mer kan man begära? Inte så mycket skulle jag vilja säga.
Kusinen blev rejält överraskad. Emma försökte hålla det hemligt så länge
som möjligt vilket hon lyckades jätte bra med. Visst Ralf hade sina misstankar
men han visste inte vad vi skulle göra.  Vi fick super många kräftor i alla fall.
Vi ska nog ha en kräftskiva lite längre fram. Det ska bli kul.

 
 
 
Visst ser det verkligen super mysigt ut? Man borde vara ute mer än vad man är.

Just nu så springer alla bara runt runt i hela huset. Maten ska lagas, kräftorna
ska kokas. Vad som händer för min del senare ikväll det vet jag faktiskt inte.
Jag känner bara att jag vill göra något. Hälften av min umgängeskrets ska på
en och samma fest, jag kanske hänger på där ikväll. Jag vill inte vara någon
tråkmåns men samtidigt så vill jag inte missa kräftorna. Vi får se.
Nu ska jag ta en dusch i alla fall, så jag får bort röklukten från mina kläder.
Vi hörs av senare. Ha det bra läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0