Kvällsmys

Nu har jag och Rasmus precis tittat färdigt på Sex and the city.
Fruktansvärt bra film men en sak är säker i alla fall och det är
att jag ska se den en gång till och jag ska se den med Carro!
Vi har i stort sätt tittat på alla avsnitt ihop och då ska man ju
givetvis titta på filmen ihop med henne också..
Rasmus skrattade medans jag mest ville gråta.
Nej, bra var den men det är inte direkt en film för killar så
denna ska ses en gång till inom den närmaste framtiden ihop med Carro!

Idag har vi repat och det gick bra. Varför låter det alltid bäst första gången
man spelar igenom en låt? Vi satte den första gången vi spelade idag
och det lät riktigt bra!

Imorgon ska jag övninsköra och det känns sådär. Jag gjorde ju det i måndags
också och hade hoppats på att jag kunde köra så mycket som möjligt hemma
under i alla fall tisdag och onsdag men golfen är sönder och är på lagning så
jag har inte kunnat köra något alls hemma på jätte länge så förmodligen
kommer körningen imorgon gå sådär. Måste verkligen läsa på lite trafikregler!

Nu så blir det mer film. Ha det fint läsare! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0