kvallsord

Nu har jag borstat tanderna, tatt pa mig mysklader och lagt mig i sangen.. Med datorn pa magen saklart!
Vad ska man hitta pa nu da? Lyssna pa musik? Kolla pa urlojliga klipp sa man skrattar sig till soms.
Vilket jag tror att jag kan gora nu med tanke pa att jag ar helt fruktansvart trott.
Det ar ett under att mina ogon faktiskt fortfarande ar oppna. Men datorn kommer vall gora att jag haller
mig vaken nagra timmar till, fast jag ar trott. Det kanns dumt men jag ska verkligen stoppa undan den i 
tid, sa kan jag sitta langre imorgon. Haha vad roligt att blogga direkt nar man vaknar.
Det blir mer seriost har i England an vad det blir hemma i Sverige.
Pa tal om Sverige, Alice fragade om vi var i Sverige nar vi landade med planet i London. Haha!

Feminism encourages women to leave their husbands,
kill their children, practise witchcraft, destroy capitalism
and become lesbians.

Godnatt pa er. Vi hors imorgon direkt nar jag vaknat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0