Last night

Tiden gar sa fort nar man har roligt. Visst ar det vall sa?
Nu har vi varit har i tre dagar och imorgon sa ska vi aka hem. Det kanns jatte trakigt.

Idag sa har vi i alla fall shoppat lite till och jag har antligen skaffat mig lite fler kassar.
Tva par skor, en kofta och en mossa. Sen sahar vi varit och kollat pa herdarna. Otroligt vackert!
Vi gick in i en gammal kyrka dar man kunde lagga nagra pund sa fick man ta en gammal skiva.
Pappa hittade en gammal Bob Dylan platta och jag hittade en gammal Johnny Cash platta.
Det kanns ganska sa roligt att ha med sig en sadan hem. Det far vara souveniren har ifran.
Nu ska jag ner och ata god mat och njuta sa mycket jag bara kan av den sista kvallen.
Ska foroka sitta uppe lange ikvall med sa jag ar riktigt trott imorgon sa jag kan sova
pa bussen, bilen och planet och alla jakla satt vi ska fardas pa.
Hej sa lange

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0