Lights will guide you home

Jag sitter har nu och kastar min mob in i vaggen.. Jag forsoker fa tag i Rasmus som jag saknar
nagot enormt just nu faktiskt. Ni vet nar man saknar nagon sa mycket att det nastan gor ont.
Men mobilen vill inte. Jag har haft super kass mottagning enda sen jag kom hit.
Men kan inte bara mobilen funka i tva ynka min sa jag kan fa ringa till min karlek?.
Om du laser detta i alla fall.
Jag tanker pa dig Rasmus och jag saknar dig jatte mycket!
Jag har handlat till dig idag. Du ska fa det sa fort jag kommer hem!
Jag alskar dig av hela mitt hjarta! Jag ska gora nagra forsok till men sen ger jag upp.
Men jag kanner bara att jag vill prata av mig lite. Beratta vad vi gjort, hur jag mar, hora hur du mar.
Bara saga att jag saknar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0