Lunarstorm.

Nu äntligen tog jag bort min lunar. Helt sjukt egentligen att man haft kvar den så länge!
Det är nog det tråkigaste sidan som finns! När jag tog bort den så kunde jag inte låta bli
att reagera på det punkter som dem tar upp om man vill ta bort sitt konto.
Kolla bara på den sista punkten. Det är ju ganska skrattretande.
  • Du kommer INTE att kunna ångra dig.
  • ALL text du skrivit överallt, ALLA lunarmejl du har skickat till folk, ALLA gästboksinlägg du har skrivit, osv osv kommer att försvinna.
  • Någon annan kommer kunna ta över ditt namn, och du kan därmed bli ihopblandad med någon annan.
  • Du kommer inte längre bli informerad om alla våra tokiga aktiviteter.
  • Förr eller senare kommer du komma tillbax ;)

Ganska så komiskt, men nej jag kommer inte komma tillbaka. Jag har inte varit inne på flera månader
så varför skulle jag komma tillbaka när jag äntligen raderat mitt konto?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0