Måndag kväll.

Det var mysigt igår kväll. Vi tittade på massa Sex and the city, åt massa onyttig mat och skrattade en del..
Det var härligt att vi började kl tjugo över tolv idag. Vi planerade mest till morgon dagen. Pompeji. Haha!

Nu snart så kommer personen hit som ska köpa min gitarr. Skönt med lite pengar. 800 kronor är ju
inte helt fel. Ska se om man kan säjla något mer för det är ju rätt lättförtjänta pengar om det bara finns
någon som vill köpa det man säljer. Jag tänkte att jag skulle lägga upp lite bilder från Lördagen sen.
Men först ska jag gå ut med hunden, sen ska jag putsa min gitarr, det är så vansinnigt mycket fingeravtryck
på den och det vill man ju inte ha där om man ska sälja den.
Vi hörs av senare. Kram på er. Förrästen får ni en bild på min första älskade gitarr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0