Mc Donalds

Förrästen, efter skolan slutade så drog Fia, jag och Sara till Mc Donalds. Det känns
som att jag bara lever på onyttig mat nu men jag kan inte låta bli, det är ju så vansinnigt
gott. Det tjänar ingenting till att ens försöka vara nyttig för jag kanske orkar med det i max
en vecka sen kommer någon med en godispåse eller frågan "Ska du med och äta på
Grafitti/Donken?" Jag kan inte säga nej och jag vet inte hur jag ska lära mig säga nej heller.
Jag älskar nyttig mat men jag älskar onyttig mat också. Vad ska jag göra? Jag vill vara i fin
form men jag känner mig inte särskilt fin just nu.. Och säg inte att jag ska träna på gymmet
för det gör jag inte! Det måste ju finnas en massa andra saker som man kan göra som ger
lika mycket resultat och som faktiskt är roligare också..Här kommer bilder på Fia och Sara från
besöket på Donken i alla fall..
 
Rätt kul att stoppa pommes i näsan..      Man kan ha väldigt roligt med sugrör.
Om man har likadan humor som oss.     Haha, jag gillar Fias min.

Nu ska min kära pojkvän ha datan för han har en massa läxa. Själv ska jag också plugga lite
sen ska jag ta en dusch. Jag känner att jag behöver det. Vi hörs kanske senare ikväll. Kram.

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHHAHAHAHAHA du kommer nog tyvärr få noll läsare imorgon efter den bilden på mig med pommesen.

2008-09-24 @ 22:18:11
Postat av: Nina

Vad jag undrar ar om hon at de dar pommesen sen?

2008-09-25 @ 15:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0