Money, money.

Då var gitarren försvunnen, ute ur mitt liv. Det känns jobbigt. Nej skämt å sido.
Skönt med lite extra pengar. Hon var precis här och hämtade den och verkade nöjd.
Det vet man kanske inte än men jag sa att om det skulle bli något problem så fick
hon höra av sig.. Jag vill gärna att hon ska vara nöjd. 800 kr är ändå mycket pengar..
Snart kommer mamma hem och då ska vi övningsköra lite. Får vi se hur det går, det
var ett tag sen vi körde ihop nu, men det har ju gått bra innan så det ska det nog göra nu också.

Som sagt, morgondagen, vi firar pompeji och det blir lite tokigheter på Jacobsskolan.
Vi ska vara klädda i lakan och äta mat som man gjorde på den tiden. Jag och Sara ska
vara gudier och hjälpa alla ettor och tvåor att hitta runt till olika stationer. Jag och Sara
vill vara lite piffa även fast vi ska vara klädda i laken så vi tänkte att vi skulle matcha varandra
med svarta accesoarer. Jaja, det blir nog bra tror jag.. Det kommer bilder..

Kommentarer
Postat av: Sara

vi kommer ju vara dom hetaste grekjävlarna.

2008-09-22 @ 21:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0