Här kommer lite bilder från Sugarplum Fairy.

Hur glömsk får man vara? När når det till den gränsen när det nästan blir hemskt?
Jag kan tillexempel gå runt på mitt rum och säga "glöm nu inte att ta med skivan ner till mamma"
Efter två ynka min är jag på väg ner för trappan men har jag någon skiva med mig ner? Nej!
Strunt samma jag är glömsk och så får det va. Här kommer bilerna i alla fall.
Vilket jag nämnde för kanske ca en timme sedan och redan glömt. 
Bilderna är inte hundra jag vet, men eftersom jag inte har någon kamera så får jag ta med min mob.
Här blev några hyfsade i alla fall..
  
Jag och Jenny inne på KB.                  Victor på scen. Riktigt bra!
Det blev backslick denna kväll.
Visst är det snyggt?             

 
Carl och Victor Norén.                          Victor är en riktigt snygging!
 
Carl på scen.                                          Jenny och Agnes.
Jag kan ju också säga att det är Jenny som har dem flesta och framförallt de bättre bilderna.
Så fort jag fått lite pengar ska jag nog köpa mig en riktigt fin digital kamera. Det finns ju så
mycket man vill ha, men en digital kamera måste man ju nästan ha. I alla fall på en konsert
och i alla fall under en kväll som denna! Nu ska jag plugga. Vi har ett bamse prov på onsdag
som jag känner att jag vill klara av. Vi hörs senare. Kram på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0