Ost-och skinkröra

Nu sitter jag här helt svettig och äcklig.
Jag har precis hjälpt pappa att köra skräp till tippen..
Jag ska snart gå och ta en dusch. Det behövs verkligen!
Det blev inga fler inlägg igår pga att datorn krånglade igen..
Den gör så ibland, men nu funkar den som vanligt igen.. Knäppt.
Idag så sa vi hejdå till Carro för hon åker nämligen till Turkiet
ikväll och blir där i två veckor (vi är inte alls avundsjuka.)
En del dom har det bra.. Efter skolan så gick jag och Sara och köpte
varsin baguett på Grafitti såklart och tog med den hem till mig och åt.
Det är väll konstigt, den var inte alls lika god här hemma som den är nere
på Grafitti. Lite synd när man var så sugen på den..
Sara fick låna en jacka av mig också för hon ville vara snygg ikväll för hon
ska på dejt med Kristos. Haha! Just det, pappa och jag har övninskört idag
också. Det blir bättre och bättre ju mer man övar och så är det ju med allt.
Man forstår verkligen innebörden av "Övning ger färdighet" nu.
Jag ska verkligen försöka se till att ha mitt körkort i slutet på
oktober-början på november!.. Ikväll ska jag bara ta det lugnt med Rasmus
sen är det fortfarande lite oklart vad som händer imorgon. Det återstår att se.
Nu ska jag ta den där välbehövliga duschen. Vi hörs senare (om datorn fungerar vill säga)

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHA Kristos ! bra kille. du får tillbaka jackan imorgon :9 så jävla najs att ni kom till björket !

2008-09-28 @ 19:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0