Pompeji dagen.

Nu har jag pluggat och ätit och har faktiskt blivet lite piggare. Eller mycker piggare.
Tänt vad lite mat kan göra med humöret. Just det. Här kommer bilderna från idag.
 
Jag och Sara var guider för vår         Sen var det dags för alla aktiviteter. Här fajtades Sara
grupp och vi hade bestämt att vi       och Jannice om en stämpel så vi kunde få mat.
skulle matcha varandra vilket vi
gjorde rätt bra.
       
Rektorn och en annan lärare kom            Sara och jag efter min massage. Norra Skåne fotade  
ridande in i "byn" som han kallade           och det blev nog ingen bra bild. Hoppas verkligen att   
det. Vi var den enda skolan i Sverige       den inte är med i tidningen!
som firade Pompeji dagen.      

Detta var nästan alla bilderna som jag tog. Är ni nyfikna så får ni kolla Norra Skåne och
Kristianstadbladet för där kommer nog komma en del bilder. Jag kommer nog länka om
det skulle vara så att där är bilder.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0