Pompeji dagen

Jag och Sara sitter i biblioteket nu och är mest sura. Alla andra treor befinner sig nu i aulan
och lyssnar på Pompeji dagen. Jag har inte en aning om vad det är men jag vet bara att
vi inte har fått något information om det och det tycker jag är lite surt.
Nu har vi i alla fall en håla på fyra timmar, eller rättare sagt; vi har slutat för dagen.
Oh, jag bli så trött! Det känns så fruktansvärt onödigt att komma hit överhuvudtaget
när man har en lektion på en timme och tjugo min. Men det är bara till att bita i det sura
äpplet och åka in till stan bara. Carro har precis stuckit till Fia för hon ska klippa sig.
Ska bli spännande att se resultatet. Alla klipper sig nu. Snart är det min tur.
Nu ska vi snart ner till stan och äta på älskade Grafitti.
Vi hörs senare ikväll. Då kommer bilder på mitt nya jag. Hej med er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0