Rasmus Jacobsson

Det blev inte så mycket festilgheter ikväll utav många olika andledningar som jag känner att jag inte behöver gå in på.
Vi har en mysig hemmakväll istället. Mamma, pappa, syster, pojkvän, kusin och kusinens flickvän. Mycket mysigt.
Jag har inte varit på en ordentlig hemma fest ihop med mina vänner på hur länge som helst. Det får bli ändring på det.
Varför blir man så plötsligt anti mot att gå på fester bara för att man får en pojkvän? Jag vill kunna vara ute och roa mig precis lika mycket nu som när jag var singel för 6 månader sen. Men det blir liksom inte så. Varför egentligen?
Strunt samma. Jag trivs ihop med min pojkvän och han är en riktigt pajas och jag älskar honom otroligt mycket och framför allt, vi har roligt ihop! Han tog precis på sig min sjal som jag köpte på Lindex när vi shoppade på Väla förra veckan. Jag var bara tvungen att ta en bild. Det är inte svårt att tycka att han är den sötaste människan i världen. Han spexar och bjuder på sig själv. Och det är en av de egenskaper som han har som jag fullständigt avgudar! Sen att han har otrolig förståelse för alla människor är också en egenskap som jag tycker otroligt mycket om. Han passar in i stort sätt över allt, jag tror aldrig att jag behöver oroa mig för att ta med mig han någonstans, för han anpassar sig verkligen överallt! Det där lät som om han vore en hund men det är verkligen så. Han är otrligt social. Bättre pojkvän kan man inte ha. Sen att han skämmer bort mig är verkligen bara en bonus. Men en sak är säker. Min pojkvän är bäst!
  

Kommentarer
Postat av: ronja

glöm inte att skämma bort han tillbaka då och då :o)

2008-09-07 @ 00:08:14
URL: http://ronjis.com
Postat av: Louise

Jag försöker på mitt sätt och hoppas att han blir nöjd med det.

2008-09-07 @ 00:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0