Sex och storstaden

Nu sitter jag och borstar mina tänder för er som ville veta.
Jag ska snart ta bussen in till stan.. Ska dra hem till Carro innan
vi repar tänkte jag. Det blir smidigare så..Det var ett tag sen man spelade nu.
Jag missade ju två gånger nu när vi var iväg i England. Det ska jag ta igen idag..
Efter repet ska jag hem till Rasmus. Han har laddat hem Sex and the city.
Jag kan inte garantera att jag inte kommer att titta på den. Jag och Carro
har sagt under en lång tid att vi skulle se filmen ihop första gången eftersom
vi tittat på nästan alla avsnitten ihop, men den filmen är nog en sådan som
man kan se många gånger.. Nu är det dags att spotta, sen ska jag gå mot bussen.
Hörs ikväll. Hej med er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0