Shopaholic

Godmorgon kara lasare! Jag har sovit underbart bra inatt ocksa. Verkligen jatte skont!
Jag ligger faktiskt fortfarande kvar i sangen och lyssnar pa dem andra.
Just nu pratar dem om vad dem ska handla idag och vilka affarer vi ska besoka.
Hur later TOPSHOP och ZARA! Vi ska besoka manga till men detta ar ju tva affarer som jag
aldrig har varit i utan bara kollat pa internet. Dem har ju sjukt fina saker, speciellt Topshop.
Ja det ska bli mycket roligt. Jag alskar verkligen klader och idag kommer jag nog komma hem
med en del klader. Hoppas det i alla fall.
Pengarna jag har med mig hit har jag tagit med mig for att dem ska handlas upp. Sa sa ar det.
Nu ska jag ner och ata en kanske lika god frukost som igar sen ska jag gora mig i ordning
for sen vantar en dag med valdigt mycket shopping!
Jag skriver ett inlagg nar vi kommer hem och berattar om alla mina inkop.
Ha en bra dag lasare. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0