Söndag

Godmiddag på er läsare! Jag hann faktiskt med att göra båda sakerna jag ville igår.
Jag åkte hem till Rasmus och var med och firade Robin och sen drog, jag, Robin,
Rasmus och Frost in till stan och vidare till björket. Vi mötte upp Sara, Maria och co.
Fia var otroligt snygg i sin nya klänning! Hon är alltid snygg. Tur hade jag i alla fall och
jag blev jätte glad att jag hann med att göra båda sakerna.
Björket i sig var hyfsat, det var jätte länge sen jag var där sist men jag tyckte att allt var
sig likt förutom att man nu fick köpa sprit lagligt och att dem hade renoverat där inne.

Vi har precis ätit en underbar frukost och nu ska jag och Rasmus titta på någon film.
Det blir en massa plugg ikväll också eftersom provet blir på tisdag. Fast det vet man
ju aldrig för det har blivet framflyttat säkert tre gånger nu men plugg blir det i alla fall.
Vi hörs ikväll. Nu blir det filmtajm! Ha en bra Söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0