Spikmatta

Nu sitter jag här igen, på svenskan och skriver om spikmattor.
Jag orkar inte, vad är det för mening med det?
Det finns väll en massa andra saker i svenska som man kan göra?
Tristan och Isolde var till och med roligare än detta.
Nu ska jag i alla fall göra en sammanfattning om repotaget som handlar
om just spikmattor.. Ta mig härifrån!
Jag övningskörde ju idag och det gick faktiskt jätte bra!
Eller kanske inte jätte bra men mycket bättre än i måndags.

Ikväll så måste jag verkligen plugga!
Vi har prov imorgon om hjärt- och kärlsjukdomar.
Rätt mycket att läsa och vi fick lappen med vad vi ska läsa på i tisdags.
Hoppas att det går bra i alla fall.

På lördag bär det av till Malmö ihop med Jenny. Vi ska kolla på Sugarplum Fairy.
Sen blir det nog utgång efteråt. Det ska bli jätte kul! Det var jätte länge sen vi var
på konsert ihop bara jag och hon.

Nu ska jag återgå till mig arbete. Vi hörs ikväll.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Taggen inför lördag

2008-09-18 @ 18:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0