Studenmössa

Idag har vi provat studentmössor, och det var riktigt kul och spännande. Vi tjejer var helt galna. Vi taggade så in i!
Tänk när vi står där flickor, jag kan inte fatta det.. Äh, jag behöver inte tjata om det igen, det gjorde jag ju igår. Jag tog många bilder och dem kommer komma upp senare för jag är hos Rasmus nu.
Det gick bra i alla fall, och vi var extremt noga när vi gjorde våra beställningar. Man vill ju att allt ska bli rätt.
Jag beställde:

Mössa
Champagne glas (med mitt namn på)
Visselpipa
Kläder
Penna (så man kan skriva i varandras mössor)

Allting blev 1641 kr. Efteråt ringde alla vi tjejer till våra mammor för att berätta om priset. Haha det var roligt att höra allas reaktioner, våra mammor är verkligen väldigt lika. Man tar faktiskt bara studenten en gång och då tycker jag att det ska få kosta lite. När jag ringde och berättade priset för mamma trodde hon bara att det var mössan som kostade så mycket. Vilket inte är fallet, bara mössan kostar 259 kr, men vissa mammor tror nog att mössan kostar 25 kr.
Jag vill bara lägga upp bilder på hur min mössa kommer se ut men vi skulle nog få våra beställningar i mars-april så då kommer det ju komma upp en del bilder.

Nu till något helt annat, nämligen frisyrer. Haha! Råttan hittade en annan fräsig frisyr som hon tycker att jag borde göra..
Det än en tjej från Pussycat Dolls. Visst är den snygg?

Nu blir det åter igen beslutsångest. Jag tycker denna är, som den andra vrålsnygg!
Vilken ska jag välja? Visst, visst fortfarande är det en vecka kvar men jag vill vara förbereda mig.
Eftersom jag vill ha en längre variant så kanske denna är bättre. Jag ska höra med Jonna och skulle jag inte passa i denna är det ju bara att klippa lite till..

Imorgon firar jag och min älskade Rasmus sex månader.
Ikväll ska vi äta pizza och mysa med varandra. Lite tråkigt för han är dyng förkyld och jag börjar känna mig lite hängig nu också. Men det viktigaste är att jag får vara med honom.

Just det! Jag körde idag också ju, inget mer att säga än att det gick skit dåligt. Haha!


Kommentarer
Postat av: Sara

student student student student 09 <3

2008-09-01 @ 20:07:43
Postat av: Sara

ruätt najs frisyr btw.

2008-09-01 @ 20:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0