Student trams

Jag måste bara berätta om en liten rolig men tramsig sak som vi gjorde i skolan idag.
Eller det var jag och Maria. Ettorna höll på med något inne i metodsalen och utanför
metodsalen står två stora blomkrukor fast med plastblommor i då.
Jag och Maria har nog ungefär samma löjliga humor så ena blomman la vi ner längs med dörren
och den andra ställde vi precis där man öppnar dörren, sen kanckade vi på och sprang därifrån.
Haha urlöjligt, men fyfan vad kul man kan ha åt vissa saker! Sara kissade nog på sig tror jag.
Vad är våran ursäkt då? Jo så här sa jag till Pia när hon kom sen (Pia är lärare)
- Du Pia, nu är det vi som tar studenten så var beredd på en massa trams
Just det, nu är det vi som tar studenten och jag kommer vilja jävlas.

Nu så ska jag sova lite tror jag. Vi hörs imorgon. Godnatt på er och sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0