This is the new shit

Nu har jag packat allting och känner mig redo för att åka iväg.
Eller egentligen inte men det begöver vi inte prata om.
Allas reaktioner på håret idag har varit väldigt roliga.
Leonoras var nog bäst. Hon såg mig komma gående, hon kände inte igen mig först
sen när hon såg att det var jag så skrek hon något i stil med
"OH MY GOD, ÄR DET VERKLIGEN DU LOUISE? HUR VÅGAR DU KLIPPA SÅ KORT? FAN VAD SNYGGT!"
Haha det var roligt. Det känns super nice i alla fall och jag är jätte nöjd.
Det kommer nog ta ett tag innan man vänjer sig helt. Jag får verkligen en chock varje
gång jag går förbi en spegel nu. Det är ju trots allt en väldigt stor förändring.
Här kommer en posar bild i alla fall. Framifrån denna gången.


Innan jag tog bussen hem idag så gick jag en sväng med världens bästa Rasmus i stan
för att se om jag kunde hitta något fint. Och givetvis gjorde jag det. Det blev en rosa
jacka från H&M och två rosa öronhängen. Blir snyggt till den nya frillen.


Jag har faktiskt resfeber! Har jag fått med mig allt?
Visst vi ska bara vara borta lite från onsdag-söndag men ändå?
Tänk så glömmer jag något viktigt hemma! Har jag sagt hej då till alla riktigt noggrant?
Nej jag får skärpa mig! Det kommer gå bra men det är bara det att jag verkligen är jätte rädd!
Nu så ska vi i alla fall snart åka upp till mormor och morfar i Borås.
Känner på mig att det kommer bli rätt mycket skitgubbe ikväll (mormor älskar det)
så jag tror inte det blir något bloggande ikväll men jag hoppas det.
Jag måste få skriva av mig, men det gör inget om det inte skulle bli det. Jag vill hellre
skriva när jag är i England. Synd att man inte har en laptop nu.
Nej nu ska jag gå och styla mitt hår. Det är det bästa med den, man kan ha den åt vilket håll som helst.
Plattat, bakåtslickat, frammåt, tuppkam, ruffsigt. Jag ska ta lite bilder sen på olika varianter så ni får se.
Kort hår är verkligen höstens nr ett!
Vi hörs! Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0