Kronprinsessan Victoria i Hässleholm!

Hej på er! Idag har det varit en spännande dag, ni vet firandet av pompeji som vi hade på vår skola?
Ni minns att jag sa att vi var den enda skolan i hela Sverige som firade det.. I alla fall, det är utställning
nere i stan i Hässleholm och idag kom Kronprinsessan Victoria dit för att besöka utställningen!
Det var massa folk på plats för att fota och försöka få en skymt av prinsessan, vilket inte var så lätt.
Det var avspärrat och en massa poliser var också på plats och när prinsessan väl anlände kom fyra bilar
och innan vi hann lista ut i vilken bil hon var, var hon redan ute och hade nästan hunnit gå in i kulturhuset.
Men jag fick i alla fall en bild på, ja något som egentligen inte visar att det just är prinsessan men det är
faktiskt prinsessan. Bilden är suddig och tagen med min mobil (såklart) men det får ni ta. Kronprinsessan
var i Hässleholm och vi var där och såg henne! Jag tycker det är as ballt! Hon är väldigt vacker.
Efter att vi stått och väntat i en Kvart för att se En person i ca Fem sekunder var det dags för att äta, och jag
tänker inte ens nämna var. Haha.. Ni kan nog lista ut det vi det här laget.. Här kommer lite bilder från idag.
    
Det var ganska mycket folk på plats.     Sara och Maria var fyllda av förväntan.


Och här är då bilden på prinsessan. Ganska så dålig
men jag fick en bild i alla fall och jag har fått sett henne
och det tycker jag är det viktigaste.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ni åt säkerligen på grafitti? :P

2008-09-29 @ 22:02:55
Postat av: Jenny

Klart att man ser att det är Victoria, kul att jag verkar ha vatt den enda i hela skåne som inte visste att hon va i stan idag.

2008-09-29 @ 23:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0