Var är mina pengar?

Nu har jag lite smärre sinne ska jag säga er. Det är så här va, att alla mina pengar som jag får
för jag direkt över till mitt e-sparkonto för att jag ska slippa slösa så mycket. Men idag så skulle
jag och Sara handla för att vi tyckte att behövdes, det saknas kläder i vår garderob helt enkelt.
Inte till fest och sånt men för att det börjar bli kallt. Det blir höst sen vinter vilken dag som helst nu.
Men det är inte det jag vill ha sagt. Jag förde över 500 kr igår från mitt e-sparkonto till mitt ungdomskonto.
Men idag när jag ska betala för kläderna så finns det inte ett öre på mitt kort! Eller jo, men bara 165 kr.
Nu när går jag in på min banks hemsida ser jag att jag inte fått mitt studiebidrag heller. Var fan är mina
pengar, rent ut sagt?! Studiebidraget ska betalas ut den sista dagen i månaden och så vitt jag vet så är
det den 30 september idag. Men var är mina pengar? Ahh, jag tror jag blir galen! Jag fattas 1500 lakan.
Det är ändå mycket pengar och jag vill väldigt gärna ha tillbaks dem. Jag ska ta en dusch nu så jag
lugnar ner mig lite. Vi hörs av senare ikväll när jag taggat ner ett par grader. Ha det bra så länge. Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0