Varför är jag alltid ute i sista sekunden?

Annars idag då. Det var skönt att komma tillbaks i skolan igen.
Efter vi slutat gick jag, Sara och Carro och åt på Grafitti.
Haha det var verkligen något nytt. Nej men seriöst, vi pratade faktiskt om det.
Vi tror nog inte att vi någonsin kommer tröttna på deras baguetter,
bakade potatisar och röror.. Annars sitter jag här och håller på att förfrysa.
Det finns ingen värme i huset för pappa har inte sotat av pannan.
Så jag får väll ligga med långa byxor och tröja på mig i natt.
Jag övningskörde ju idag. Det gick faktiskt förvånansvärt bra.
Jag snackade lite med Johan och frågade om jag brukar allvar och kör mycket
både hemma och på körskolan.. Bla bla.. När tror du att jag kan bli fixa mitt körkort då?
Och han trodde att jag kunde fixa halkan och sånt till slutet på oktober...
OM jag brukar allvar så jag ska verkligen försöka se till att göra det nu också.
Jag vill så väldigt gärna ha det där förbannade kortet så man kan känna sig lite fri fast man bor i Hörja.
Nu måste jag kila, jag kom precis på att vi hade läxa till samhällen imorgon som jag inte gjort.
Typiskt mig att göra allt i sista sekund. Vi hörs av imrgon läsare. Sovgott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0